withinme.blogg.se

Prioriteringar

Publicerad 2013-06-29 23:51:57 i Allmänt

Denna lördagen startade jag med ett träningspass, helt ljuvligt att få rensa skallen lite. Resten av dagen har jag inte gjort något vettigt alla, mest bara kodat mig med familjen. Har tänkt på hur mycket man gör som egentligen inte är så viktigt. Man väljer bort att vara med sina barn för att städa, och greja med en massa måsten i hemmet...... Vem gör man detta får??? Är det så himla viktigt att gräset är 5 cm till alla tider, att huset är dammfritt, tvätten vikt osv. Det måste väll gå att hitta en balansgång. Får en klump i magen när jag tänker på hur mycket tid det tar bort från mina barn och snart är de vuxna och tiden kommer aldrig tillbaka :( Nej nu måste jag ta vara på stunderna tillsammans de är ju de som är det viktigaste för mig <3 blir de fint väder imorgon ska jag cykla till Nötholmen med de så kan vi ha picknick och de kan få bada och leka. Imorgon blir det deras dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela