withinme.blogg.se

Ensam :(

Publicerad 2013-07-01 23:02:45 i Allmänt

Jag har en underbar familj som ger mig så mycket glädje och kärlek. Min sambo jobbar borta från måndag till torsdag. Under tiden han är borta så är det jag som sköter hemmet, skola och allt som tillhör en barnfamilj. Jag tycker väll att det går ok men man sliter ju otroligt mycket och känner att man inte riktigt räcker till, både som sambo och mamma. Något som jag ofta tänker på är hur ensam jag verkligen känner mig, har ingen kompiskrets alls längre, har liksom valt bort den delen sen jag fick sambo och barn. Ja vad säger man.... Får väll skylla mig själv tänker jag. Nu ligger jag här i sängen alldeles ensam, kusligt tyst i huset. Barnen är hos sin mormor och morfar och min sambo jobbar i Oslo, inte ens katten är här hos mig.....är väll lika bra att sova.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela