withinme.blogg.se

Livets gång

Publicerad 2013-07-02 22:48:47 i Allmänt

Usch jag gillar verkligen inte att folk blir äldre. Jag har varit väldigt skonad från döden. Ingen nära familj har dött, även fast det var väldigt nära att min sambo gjorde det för några år sedan :( Tack och lov finns han kvar hos mig idag. Min morfar som betyder otroligt mycket för mig har under ett års tid blivit väldigt dålig. Eftersom moror och morfar bor en bit i från mig så går det lite tid mellan besöken. Sist jag var där blev jag helt ställd över hur föråldrad han hade blivit på bara 4 månader, det var så hemskt att se. Ska jag vara ärlig så tror jag inte min morfar har så länge kvar hos oss och det är så hjärtkrossande. Han är en stor ljuspunkter i mitt liv och jag har så många fina minnen från jular och somrar hos dom. Vi pratar regelbundet i telefon, varje vecka brukar det bli och båda är alltid så intresserade i mitt liv, hur det är med barnen, hur det går i skolan och hur jag mår. Ibland känner jag att det är dom ända i världen som bryr sig om mig <3 och barnen avgudar dom och älskar att åka dit. Det kommer bli en stor sorg när dom är borta.

Jag hatar livets sista hållplats måste komma

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela